Myggbett



Jag har inte fått ett enda myggbett på hela sommaren. Måste få tacka våra älskade svalor och våra älskade fladdermöss för det :)
Men i måndags när jag började åka med lastbilen så kände jag att det börja klia på benet på två ställen, sedan på armen, ansiktet och till slut på armen igen och då fick jag se den lilla äckliga blodfyllda myggan !
Den dog illa kvickt och jag fick stor blodfläck på armen, snacka om blod den sugit ifrån mig.

Jag fick alltså 5 myggbett på loppet av ca 3min av en enda jäkla mygga. Ska nog inte klaga eftersom jag inte fått ett enda på hela sommaren, men lite underligt att få 5st inne i en lastbil på loppet av 3 min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0