På dagens ridlektion så red jag Ca-do igen...

img_3842 (MMS)

På dagens ridlektion så red jag Ca-do igen :)! Älskar henne massor så kändes skönt att få rida henne igen. Tjejen jag rider med var tillbaka från sjukdomar så hon ville ha Mars. Vi red ut tillsammans med ridläraren :)!! Skitkul var det, andra gången vi rider ut under denna termin och den här gången hade vi mera fart. Superduper mega kul. Hästarna laddade till tusen och så for vi iväg i kontrollerade former i en timme :). Ridläraren frågade om jag ville komma med Rut någon dag och rida ut med henne så det ska jag göra :). Och så pratade vi om att jag ska komma och träna Rut för henne :)! Nu ska Rut upp i lite mera kondis bara sedan är det träning vare sig damen vill eller inte, jag längtar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0