Såhär ser Ruts nya skor ( boots ) ut :)! S...

img_0272 (MMS)

Såhär ser Ruts nya skor ( boots ) ut :)! Ska testa dem idag och jag hoppas de passar så jag slipper krångla och byta dem, för den storleken hon ska då istället har de inte inne utan måste beställas och det tar tid, vill ju igång och rida nu!!! :) längtar efter att se Ruts reaktion när hon får dessa på sig. Jag tror på tre olika alternativ hur hon reagerar, 1. Hon bryr sig inte ett dugg. 2. Hon vägrar gå, hallå tror du att en prinsessa ska ha klumpfötter eller?! 3. Hon kommer lyfta hovarna högre än månen :D haha. Fast jag tror mest på alternativ 1, för det är mer likt henne, inte bry sig :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0