Smarta jag va..



Alltså ibland får man helt enkelt ett gott skratt åt sig själv, hur dum man kan vara emellanåt.
Igår när jag sa att jag både hade 80 och till och med 100 läsare så var det ju helt fel :D haha, KlantFia som vanligt.
Anonym läsare beskrev just att det blåa är unika läsare, alltså antal läsare och det röda ( det jag hade tittat på ) är antal sidvisningar. Haha, fyfan vad klantig jag är som aldrig tittar eller läser ordentligt.
Jag har aldrig brytt mig om hur många som läser min blogg, men när stapeln kraftigt steg så trodde jag det var antal läsare eftersom jag uppdaterade en hel del igår, men så var inte fallet.
Men jag hade iaf 36 läsare igår och det är massor för mig, trodde knappt inte det var någon som skulle läsa min blogg när jag startade den ( jo en del från nära vänner och familj och givetvis andra nyfikna, men inte såhär många ).
Men jag är lika glad för de läsare som jag hade igår ( och alla andra dagar ) som jag hade vart om det skulle vara 100 läsare.
Lika glad är jag som.... alla som får skratta åt mig :D hihi.
Älskar att bjuda på skratt precis lika mycket som jag älskar när andra folk bjuder på sig själva ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0