Börjar lite smått med några ;)

Favoritcafé: Oj, svårt att svara på eftersom jag aldrig går på cafér. Men gillar mycket som Sveas i Kumla gör så kanske kan svara det ?!

Favorittidning: Hästmagazinet

Favoritplagg i garderoben just nu: Mina nyinköpta stickade tröjor, så enormt sköna, kan visa bild någon dag.

Längd: 174.5cm

Mig själv med tre ord: Pratglad, snäll och ärlig.

Jag tränar: Nej men skulle vilja, men har aldrig tid. Men jag rider så lite träning får jag.

Höger- eller vänsterhänt: Är så Högerhänt en människa kan bli.

Är det nåt du absolut inte äter: Ja svamp och blodpudding.

Kläder just nu: Leggings, långt linne, T-shirt över det och stora tjocka strumpor.

Fisk eller badkruka: Fisk, älskar att bada !

Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska och tur är väl det eftersom jag jobbar på nätterna.

Sparare eller slösare: Svår fråga, är nog egentligen sparare, men har alltid så stora utgifter så det går aldrig att spara så som jag vill.

Har du några homosexuella vänner: Ja.

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, varför inte?!

Är du kittlig: Beror på tillfället, mest är det bara obehagligt.

Största svaghet: Att jag är dålig på att höra av mig till folk.

Det här är jag bra på: Att ta hand om djur och att köra lastbil ;).

Bästa bok?
Finns många men en som fastnat i huvudet är Elchoco.

Chips, morötter eller godis? Gärna mörk choklad, annars morötter.

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Jag är redan tatuerad, men det kommer bli fler tatueringar, men inga piercingar.

Stökigt eller välstädat? Välstädat, pedantiskt då mår jag bäst, men går inte i detta hus med en tvärtom sambo, djur och att vi eldar med ved.

Gillar du att sjunga? Nej, bara på nätterna när jag är på väg hem med lastbilen o jag blir trött, då kan jag sjunga, men tack och lov ingen som hör för den skulle bli döv :D

Anser du att du är stark? Ja kanske inte styrkemässigt, men stark i psyket.

Kaffe, te eller inget? Båda, kaffe på nätterna och Te hemma med honung och kokosfett i.

Har du en besatthet? Nej det vet jag inte, tror inte det, inget jag kan komma på nu.

Vem är din bästa vän? En barndomsvän som är helt fantastisk som heter Emma Damin.

Civilstånd: Sambo och är förlovad.

Det var början av alla frågorna :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tradera skulle ju kunna klassas som en besatthet för dej. ;) Både att köpa och sälja då.



Ja, lite dålig är du allt på att höra av dej, men det är jag med så det går jämt ut. ;)



2011-12-13 @ 14:53:15
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: Emma D

Det samma !!! Du finns i mitt hjärta...puss

2011-12-14 @ 21:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0