Design

Jag måste verkligen ta tag i att ändra hela designen i bloggen. Den är så ful och tråkig, blir ju nästan deprimerad att gå in på min egna blogg, så ska det ju inte vara, Men jag är inte direkt teknisk så jag vet inte alls hur man gör, men jag vet en som kan sådant där ganska så bra och det är min syster Sandra =) Jag har frågat henne förut och hon har sagt att hon kan fixa den, men jag måste välja ut bilder jag vill ha i headern osv, bara det jag inte kommit till skott med ännu och så har ju min dator vart trasig, men nu lagad. Så vilken dag som helst ( bara jag kommer ihåg det ) så ska jag leta fram lite bilder jag vill ha och så hoppas jag att Sandra fortfarande kan och vill hjälpa mig så man kanske kan bli lite glad av att gå in på min blogg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0