Fulaste ever



Alltså jag har verkligen inte förstått hur folk kan tycka Uggs är snygga ?! Jag tycker att det är bland det fulaste man kan sätta på sina fötter. Finns nästan bara en sak som är fulare och det är FlipFlop. Tvivlar inte en enda sekund på att de är varma och sköna, men skulle aldrig köpa mig ett par Uggs för det.



En annan sak som är modernt som jag inte heller förstår hur fasiken man kan vilja ha är OnePiece.
Tvivlar inte heller där att det är hur skönt som helst osv. Men aldrig att jag skulle köpa mig sådan heller. Leggings och tjocktröja är minst lika skönt.

Tur att smaken är som baken iaf så alla företag tjänar pengar.
Många saker kan jag lära mig tycka om eller börja tycka ser bra ut på andra.
Men Uggs och OnePiece är två saker som jag verkligen inte tycker passar någon, det ser hemskt ut!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Håller med helt och fullt om båda plaggen. Trots det har jag faktiskt haft ett par Uggs. ;) Och dom är just hur sköna som helst. Har funderat på ett par nya, men det blev istället ett par Moonboots. Inte världens vackraste det heller, men såååå skönt. Flipflop kan jag inte med skaver bara mellan tårna. :/ Däremot är jag flitig användare av fopptofflor som är skitfula dom med. ;)



Onepiece kom min syrra upp i för ett par dagar sen, höll på att skratta mej Harmynt när jag såg dom. :o) Men det är säkert himla skönt det också. och jag vågar inte lova fullt och fast att jag aldrig kommer äga en. ;)

2011-12-30 @ 20:24:32
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: Stina

När det gäller Uggsen finns det tyvärr även oseriösa företag som syr dem av fulslaktade och levande flådda hundar. Ytterligare en anledning till att INTE bära Uggs.

2012-01-06 @ 20:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0