Alltså



Alltså jag inte få nog av dessa underbara varelser. Är ute i stallet hela tiden i omgångar, stackarna får aldrig sova för mig. Jag vill ju få dem tama så fort det bara går för jag längtar efter att få klappa, kela, gosa och pussas med dem.



Närbild på Staffan, han är den mest modiga utav dem, han följer efter mig i stallet hela tiden för att kanske få chansen att få någon godis. Han har på en och halv dag lärt sig kommandot " kom kom" vilket också betyder att han ska komma och det gör han i ilfart. Lille Östen han hänger på bara och är i bakgrunden ;).

Kommentarer
Postat av: Emma

Förstår dig :) Dom är ju super söta! Men blir dom så där små? Jag vet ett par som köpte minigrisen maggan och efter ett tag var maggan inte så mycket minigris längre :)

2011-02-09 @ 08:14:17
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/
Postat av: Mamman mitt i kaoset

Vilken härlig närbild! :)



Förstår att du har svårt att slita dej från dom, så söta så.

2011-02-09 @ 10:15:36
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0