Började om



Inatt så började vintern om igen på allvar verkar det som, var riktigt halkigt att köra inatt. Kom ca 5-10cm snö överallt. Och i slutet av veckan ska det bli kallare och mera snö, till helgen tror jag det skulle bli runt -15 igen.
Många trodde våren var på väg, men det trodde inte jag. Vi är inne i början av februari, visst vi fick vintern nästan en månad tidigare än normalt, men tror inte vi kommer se skymten av våren förens tidigast i mitten av mars ungefär.
Man kan alltid hoppas på tidigare, men jag tror inte det tyvärr.

Det positiva om att dte kom mer snö nu igen är att det blir fruktansvärt fint ute och så blir det mycket ljusare direkt =).

Kommentarer
Postat av: Mamman mitt i kaoset

Tråkigt bara att snön kommer när det är så milt, hade vart bättre att kylan slagit till först och sen kunde snön ha kommit, för nu liknar det skit utekring. :( Och så kan det ju blir fruktansvärt halt nu. Ogilla!



Men annars håller jag med om att man nog får anta att vi kommer ha vinter MINST en månad till. Vilket inte gör så mycket bara vädret är behagligt. :)

2011-02-08 @ 15:04:17
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0