Saknar i matväg



Ja vad jag saknar mest av "vanlig" mat är knäckebröd och frukt! Det är det jag går och tänker på varje dag, men jag ska testa äta någon frukt i veckan snart, det får man göra, men man får inte proppa i sig frukt, men en och en annan kan man äta. Men jag har inte velat gjort det hittills, men ska nog testa en apelsin snart.

Vet faktiskt inte vad jag saknar mera, tänker ofta på är söta saker. Har testat kladdkake smet och även lite bröd, men det spottade jag ut direkt när det kom in i munnen för fy vad äckligt ! Kladdkakesmeten var rent socker och brödet smakade mögligt. Smaklökarna har förändras stort när man ätit det här ett tag.

Pommes kan jag sakna ibland, men jag saknar inte pasta, ris eller potatis, inte än iaf ;).

Jo jag glömde en sak jag saknar, nämligen ostbågar. Jag är/var en riktig ostbågeman, när nya soffan anländer hem och vi ska ha våran första kväll sittandes i den så har vi sagt att vi ska synda på en ostbågspåse, popcorn och varsin grogg =) Ska bli intressant att se hur det smakar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0