Söndagsäventyret ;)



Ni som inte vet vad söndags äventyret handlade om, vet nog det nu =). Nämligen att jag blivit grisägare till två underbart söta varelser.



Staffan och östen heter de och är 9 respektive 7 månader gamla.



Staffan är den som är längst fram medan lilla Östen håller sig bakom, men inte när det gäller godis då är det Östen som kommer fram i ilfart. Lilla godisråttan.



Sötnosen Östen.

Tror ni att jag är helt överlycklig nu ? Jo det kan ni skriva upp att jag är. Den som känner mig vet att jag längtat efter dessa små varelser i flera år, men nu är jag ägare åt två stycken helt underbara sötnosar. Mina alldeles egna små bebisar.

Berättar om hemfärden imorgon, nu ska jag sova för måste upp tidigt och se till sötnosarna och stackars hästarna som kanske inte får sig en blund för konstigt ljud från nassarna ;).

Kommentarer
Postat av: Emma

Ha jag anade nästan det! SÅ söta :)

2011-02-07 @ 07:00:07
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/
Postat av: Lollo

Vilka Sötnosar!

2011-02-07 @ 11:22:07
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Mamman mitt i kaoset

Sicka sötnosar, förstår att du är glad nu! Är ju inte för intet som du kallades grisFia liksom. ;) Pappa kallar dej förresten fortfarande för det, bara för att hålla isär dej från andra Fia. Och Karin för Kokarin. :)



Ska bli kul att se dom, och gosa lite såklart!

2011-02-07 @ 12:29:26
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: Marie B

OMG!!! Vilka urgulliga små sötnosar!!!! <3 <3 <3

2011-02-07 @ 18:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0