Sprenger



Gud jag vill verkligen ha dessa stigbyglar, kan ingen skänka dem till mig nu ? ;-)
Jag får så jädrans ont i (speciellt ena )knäet så fort jag rider, nu har jag inte ridit på ett tag, men så satte jag mig upp i måndags och red ut på Ari och gick ungefär ca 5min sedan började knäet göra ont. Då sitter man hela ridturen och lider av smärta och försöker ändra ställning hela tiden för att avbelasta knäet vilket inte är bra för ryggen på hästarna när jag ändrar mig hela tiden..
Stigbyglarna ovan är ledade vilket gör att det är skonsamt för knäna och många som har dessa ovan säger att deras knä,höft och led ont försvann. Jag vill också att min smärta försvann vid ridning..

Gaahhhaha jag vill ha råd med dessa nu så jag kan komma igång med ridningen ordentligt NU !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0