Jag sitter en del ute på tradera och glor,...

img_1346 (MMS)

Jag sitter en del ute på tradera och glor, förr köpte jag mycket, men det gör jag inte längre :). Men jag blir lite full i skratt hur folk håller på, massvis av saker ( speciellt hästsaker jag håller koll på ) säljs för långt över nypris och då är varan begagnad. Hur tänker man då egentligen? Varför köpa något begagnat när man kan få det splitt nytt för mindre pengar ?? Jag fattar det då inte, har man noll koll på vad saker och ting kostar så googlar man på det helt enkelt, det gör jag jämt så fort jag ser något jag vill buda på, då vet jag även hur mycket jag kan tänka lägga på saken utan att det blir ett för högt pris eftersom det är begagnat. Tror folk är lite för ivriga med att buda emellanåt ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0