Slödag



Idag har jag verkligen inte gjort ett skvatt, eller jo lite, men i mina ögon sett så är det inte ett skvatt.

Håkan drog iväg i förmiddags och skulle hjälpa en kille med sin bil och efter det skulle det skruvas bil ihop med en annan kille.. som vanligt. Och som vanligt ska det bara ta ett kort tag, men det dröjer hela dagen. Jag börjar bli van för så är det  varje gång han ska skruva bil. Mig gör det inget sådär, jag hittar på egna saker att göra, men störande att aldrig veta vilken tid man ska äta... Hmm få maten serverad tror jag det heter :D haha. Fia som är sämst på att laga mat :)

Idag har jag klippt färdigt gräset, mockat grishagen och kelat massor med dem, de är så himla mysiga nu. Direkt när man kommer så ska de bli kliade och lägger sig ner så man ska klia magen :).
Har tvättat 2 maskiner, vikt undan 4 maskiner med tvätt, plockat undan i hela hemmet och sedan gjort en hel del "ärenden" jag legat efter med i datorn.
Känner mig ganska nöjd över dagens saker som jag knappt ansträngt mig att gjort. Annars har jag bara slappat framför datorn och i soffan.

Nu snart ska jag hämta Håkan från Pålsboda och vi ska hem och fixa mat, sedan blir det nog filmkväll :)

Imorgon blir det troligen premering på Kvinnersta, titta på fina hästar och umgås med folk :)
Och kanske händer det en till rolig sak ihelgen, men det berättar jag när jag är säker på det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0