Hoppas verkligen



Troligtvis så kommer en riktigt rolig grej hända i slutet av sommaren, en sak som man bara drömmer om och aldrig blir av typ.
Jag och Maria kanske ( men mest troligt ) åka någonstans med båda hästarna och rida runt, sova lite här och där och ha allmänt supermysigt och superroligt med hästarna :)
Riktig långtur, vet inte om det "bara" blir att vara borta 3-4dagar eller om det blir längre, beror lite på hur god kondition och muskler vi hinner bygga på hästarna och vart vi hittar vandrarställen att sova på.
Lite småbökigt att ta med tält på hästryggen.
Funderar på Tiveden, finns massor av fina ställen och att rida runt Unden, hur mysigt är inte det ? ;)
Maria pratar även om något ställe som finns neråt Jönköping, blir en stund för hästarna att åka, men det vore super roligt !!!
Det där är något jag pratat om sedan jag skaffade egen häst, men aldrig fått med mig någon eller haft transport osv osv, men nu så tror jag att jag fått med mig sällskap och så har jag egen transport :)

******Woho hoppas det blir av ******

Kommentarer
Postat av: Sofia

Låter verkligen jättekul. Håller tummarna för att det blir av för er! :)

2011-06-20 @ 23:23:07
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0