Jag vette tusan om jag åkt på halsfluss. R...

img_3869 (MMS)

Jag vette tusan om jag åkt på halsfluss. Ringt och pratat med rådgivningen och de misstänkte det. Det finns tydligen två typer av fluss, ena där man får feber, svullna mandlar och förkylning, den vill de sätta in antibiotika på om man får. Den jag troligen har ger ingen feber eller något av det andra utan bra riktigt ont i halsen och gör jätteont att svälja, den går oftast över av sig själv efter ca 1-2v den kan bryta ut till det man måste ha antibiotika för men oftast inte. Hon ville att jag skulle vänta några sagt och se, dricka mycket varmt och även vatten.  Aldrig haft halsfluss, fy satan vad ont det gör. Känner mig inte sjuk för övrigt bara piss ont i halsen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0