Seegt

Snacka om segt det går att blogga nu för tiden. Vädret är underbart så jag är knappt inne. Jag har verkligen kommit igång med hästarna nu så de tar upp ganska så mycket tid. Min älskade Iphone tar upp tid och så kan jag surfa på den, bloggandet har jag inte riktigt kommit igång på den.
Och så har jag fortfarande blogg torka ;).

En liten nyhet är iaf att Östens sele har kommit så både igår och idag har han vart ute för första gången hos mig tillsammans med Staffan. Gick med dem i koppel, gick bra igår, men ännu bättre idag :)
De bara äter o äter hela tiden så deras matte kan sola och ha det bra under tiden :)
Bilder kommer någon annan dag på dem.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Bloggandet blir alltid lite segare under sommarhalvåret, iallafall är det så för mej. Det blir mer ihopbuntade inlägg där man summerar dagarna som gått sen man sist skrev. :)

2011-06-07 @ 10:04:43
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0