Två positiva besked



Idag när jag vaknade så hade jag fått två sms, två riktigt bra sms som gjorde mig glad :)

Ett utav dem var att Håkan fått svar angående sin annons på crossen, (han ska sälja sin cross för att kunna köpa en annan) så nu ikväll är det första spekulanten ute och hoppas han tar med sig den på en gång om han vill ha den :)

Och så hade jag fått ett sms av min chef som frågade om jag ville köra söndagar med, jag har försökt och nått honom nu i två dagar utan resultat, men idag så hann han före, undra om det är någon som skvallrat till honom eller om han har läst mina tankar. För han frågade om jag ville lossa/lasta upp en bil som jag hade i tankarna att fråga om :).
Så nu ska jag igång och jobba 6dagars vecka, troligen blir det bara varannan söndag på grund av kör och vilotiderna, vill ju inte vara olaglig :), men ska kolla upp det där mera noggrant för om det går jobbar jag 6 dagars veckor hela tiden !
Fia glad !!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0