Väntar på att min karl ska komma hem, jag ...

img_0909 (MMS)

Väntar på att min karl ska komma hem, jag har vart själv hela dagen. Han har vart på lyckliga äventyr hela dagen, mer om det imorgon när jag har information från honom :)  Inte har det gått någon nöd på mig för det, har kört Ari , pysslat med Rut. Myst massor med grisarna, tvättat åter igen en massa läder, när detta är torkat och sedan oljat in så är det bara ena yra selen kvar sedan är allt läder smörjt o klart=äntligen!!! Bara tagit några veckor typ :)  Har städat, tvättat, latar mig, betalt räkningar och fixat en del i Iphonen, e helt lyckad dag med andra ord.  Men nu får Håkan komma hem tycker jag, fast misstänker att det dröjer ca 2 h till..


Kommentarer
Postat av: pz2

Min kommer nog hem om några timmar... Kanske klockan två, kanske tre eller troligen ännu senare;)

2011-06-26 @ 21:43:16
URL: http://pz2-pz2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0