Bion



Igår var vi på Pirates Of The Caribbean 4, den var riktigt bra. Tyckte dock inte att Penelope Cruz gjorde en bra roll, kanske är det för att jag inte gillar hennes röst, jag vet inte. Men Johnny Depp var sjukt bra som alltid.
Såg den i 3D och jag gillade den i 3D, Håkan gillade det inte alls, han fick lätt huvudvärk och mådde nästan illa.
Ska jag säga något negativt med 3D är att jag tycker det är en aning suddigt ett kort tag i vissa ögonblick, men jag tror det har med att jag har nog inte så bra syn ;)

Riktigt bra film ! Nästa film på bio blir lätt Baksmällan 2. 1:an var sjukt bra, har ni inte sett Baksmällan 1 så SE DEN !! :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag håller med Håkan, gillade inte heller 3D tycvkte mest det blev jobbigt att se på. :) För min del hanldade det nog om att det är svårt med glasögon på glasögonen... Så jag håller mej till film i 2D istället. ;)



2011-05-22 @ 19:52:32
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0