LCHF



Jag kan meddela att jag nu gått ner 15.5 kg !!!!!!!!!! Woho, jag kan knappt förstå detta själv. Jag är så himla stolt och glad över mig själv att jag lyckats gått ner så mycket, och bara genom att ändra på kosten :)
Jag fuskar och unnar mig saker emellanåt och äter precis det jag vill äta. Bryr mig inte direkt längre, men man märker direkt att så fort jag unnar mig något står jag still eller kanske rent av går upp något kilo, men direkt när jag följer dieten strikt så går jag ner. Undra hur mycket man går ner egentligen, antar att man går ner tills det absolut inte finns något fett kvar på kroppen, men så smal vill jag inte bli. Tycker inte det är snyggt med skinn och ben människor, så lite vill ja allt ha kvar på kroppen ;)

Känner mig stolt över detta ! NU måste jag bara sätta igång och träna så muskler kan byggas upp i kroppen så man får snyggare kropp ;). Men det får bli när ryggen är helt okej.

Kommentarer
Postat av: jojo

Grattis!! Vad kul det är o se vågen gå neråt!!

Skönt att du hittat nått du känner funkar!



Jag är lite intresserad av det där jag med..o min man med. Så jag funderar på om du kanske hade tid o lust o lägga upp en typiskt vecka el dag för dig..i matschema..Skulle vara intressant o se..o sen få lite mer kött på bena för en själv. Som inte alls har så stor koll på detta.

MVH/Johanna

2011-05-18 @ 16:54:43
URL: http://johannajanssonnorberg.blogg.se/
Postat av: Emma D

Grattis!!!!! Ett tips på toppen kul träning är Zumba!

2011-05-18 @ 20:26:29
Postat av: Sofia

Vad kul Fia!!! :) Blir verkligen glad för din skull: Och som jag sa när vi sågs, det syns! Tänkte också på bilderna på dej och Nelly, där du sitter med henne i famnen, syns att jeansen är för stora för dej där. :)



2011-05-20 @ 10:37:29
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0