Sötnosen Rut



Känns en aning trist att man skadat ryggen nu när Rut håller på att komma igång, men det ska ju alltid vara något. Nu skulle man verkligen vilja ha någon här som kan rida henne åt mig när jag inte kan för vill verkligen inte att hon ska tappa det hon tagit åt sig. Ska se om Håkan kan longera henne något, vill inte ens göra det för skulle hon rycka till så får jag nog rysligt ont. Vill bli bra fort så därför tar jag det lugna före det osäkra.



Hej vad det går, kul att få springa tyckte madam.



Hon är så himla söt så det finns inga ord, när man ropar på henne och hon är långt borta så kommer hon oftast springandes såhär som på bilden. Mammas sötnos till häst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0