Svar till Frode L

frode L om 397:
Fint släp. Fast klaga inte,vet många som kör för DSV på ica som inte har råd att köpa nya släp. Är väl 110kr milen även bengts får?


Svar: Tack, jag är jättenöjd och stolt att jag får köra ett så fint släp =).
Klaga gjorde jag på vårt extra släp som jag inte har någon bild på. Det är ett riktigt gamalt släp som jag vet många andra chaufförer på andra åkerier får tyvärr köra. Lider med dem, vet att det finns chaufförer som är helt förstörda i ryggen för de kört Gamla Kaupe vagnar. Inte bra alls med ett släp som inte går att lyfta taket på och ändå vill de att man ska lasta dubbelt. Inte ergonomiskt över huvudtaget.
Så lite får jag faktiskt klaga ;) haha, nu har jag kört den vagnen bara en gång, men det var en gång för mycket för ryggen. Lider verkligen med de som får köra dessa vagnar och andra vagnar som inte är bra för kroppen. Jag vet att jag är bortskämde med fint släp.

Angående vad Bengt´s får för betalt så har jag faktiskt ingen aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0