Testa rida



Idag ska jag äntligen ut och testa rida Rut, vad glad både hon och jag kommer bli. Jag är redan nu glad, Rut tror jag dock inte misstänker något än, men när jag väl kommer i hagen med grimman så kommer hon förstå och bli glad :)
Ska vänta tills Håkan kommer hem vid halv 4 ifall något skulle hända min rygg, det kan det bli så att jag inte kan gå hem utan måste ha skjuts och då behöver han vara hemma ;).
Dum kanske jag är att testa rida, men måste fasiken testa, se vad ryggen säger om det. Inte ridit på en vecka nu och Rut har stått den tiden med eftersom jag inte har någon som kan hjälpa mig rida henne =(, så nu måste jag verkligen rida. Jag skriker efter att få sitta på hennes rygg igen och Rut är ledsen att hon inte får komma ut.
Håll tummarna för att ryggen fixar detta !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0