Väntar

Bara så ni vet så väntar jag ihjäl mig efter en sak, bara Håkan och Lina som vet och så får det förbli tills den saken är i min ägo. Någon som kan eller vill gissa sig till vad det kan vara ?.

Bara så ni vet så är jag helt överlycklig, många år sedan jag mådde såhär bra som jag gör nu, fattar det inte själv hur man kan må så bra av att gå ner i vikt, ha underbara vänner, ha helt underbara djur, gård och en helt underbar sambo. Fia är lycklig för en gångs skull och jag tycker faktiskt att jag är värd det ;).
Kanske kan allting vända för en gångs skull, vågar man hoppas på det ?

Kommentarer
Postat av: Marie B

Härlig läsning!! Låter verkligen toppen!! För övrigt gissar jag på en Alpacka!? Eller vad dom heter.... Kram o ha det gött! <3

2011-05-24 @ 19:22:31
Postat av: Sofia

Klart du förtjänar att vara lycklig!!!!! <3 Blir så glad av att läsa om din lycka.



Men sluta upp med att säga A och inte B!!!!!!! Nu har du gjort det alldeles för många ggr på kort tid. ;)



Kan det vara en viss Hagrid som ska flytta hem igen????M Eller är det en hund. är nåstan helt säker på att det rör sig om ett djur iallafalll.... ;) Tror jag...

2011-05-24 @ 20:03:09
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv; Blir alldeles imponerad av ditt minne! Du har helt rätt, Wilma ville ha sin snutte över huvudet när hon skulle sova. Och vet du vad, Elias är likadan! :)

2011-05-24 @ 23:14:23
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: Emma

Något på fyra ben tror jag :)

2011-05-25 @ 14:40:28
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0