Nervös

Såhär nervös som jag är nu vet jag knappt om jag vart förut.
På väg hem från Västerås så har jag vart tvungen att stanna två gånger för att spy av nervositet, inte likt mig. Men jag är så nervös så ni anar inte... :-(.

Jag har inte vart mig själv på flera dagar på grund av det som händer idag, tänk om alla människor kunde haft överseende med det också, men icke!
Blivit osams med 2st tack vare att de inte har någon som helst överseende med hur jag mår.
När jag är såhär nervös och mår dåligt så beter jag mig inte normalt och är riktigt grinig av mig, kanske inte så konstigt.
Men inte alla som har så många hjärnceller så de förstår det, men tack och lov är det deras problem inte mitt.

Vill bara att detta ska vara över NU !!! Vill inte vara såhär nervös längre :-(


Kommentarer
Postat av: Lina Nyberg

Min älskade vän, hur har det gått ? vaknade strax innan 1 och tänkte på dig! Ring ikväll om du orkar/vill! Kramar!

2011-11-17 @ 16:25:41
URL: http://trailergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0