Tack Nybetong!

Måste få tacka Håkans jobb Nybetong för en riktigt trevlig kväll ! Skulle lätt gå på julgalan varje år, för det var som sagt en helt fantastisk show. Inte bara Charlotte Perelli utan även Nicke Borg är en riktigt stor favorit jag fick se och så fick man ju se ögongodiset Brolle ;). Att Broken Door var där gjorde det inte sämre, Linda Bengtzing, Jessica Andersson, Danny, Freja är några som också var där men tillhör inte någon favorit hos mig. Kvällen avslutades med Rydell och Quick. Ska man säga något negativt om denna kväll så är det att det var sjukt dålig service, tror att det var vi som hade otur och fick väldigt orutinerade killar som serverade. Kunde beställa öl/cider ca 5-10ggr innan man fick den, så var det med alla på båda borden. Sjukt dåligt. Julbordet var jättegott och efterrätten likaså. Något jag påmindes om lite grand om denna kväll var hur sjukt mycket jag saknar att åka på konserter. Vi åkte jämt förut antingen på Sweden Rock eller vanliga konserter, även vart på Rockbåten. Saknar det gruvligt mycket, men tack och lov dröjer det inte så länge innan jag får gå på konsert. Ska på RammStein i februari med min bror Fredrik, kommer bli skitskoj !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0