Jönköping nästa

Nu ska jag alldeles snart åka iväg neråt Jönköping för att köpa mig en speedcart som man har när man kär hästar :-).
Hittills har jag bara rockard som man kan sitta två i och den vagnen blir lite tyngre för dem.
En speedcart sitter man själv i och den väger inte direkt mycket för dem så man kan springa med dem på ett helt annat sätt.
Kommer bli skitkul att köra dem med den vagnen.
Hoppas den är så fin som den ser ut på bilderna bara, annars blir det att åka hem utan, men det tror jag inte.

Och hur jag får hem den? Jo lilla pickup skodan får stå till tjänst även med denna vagn, den har tagit hem de andra två vagnar jag har.
Ser lite dumt ut, men vad gör man inte för att åka billigt ;-).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0