Dagarna går av bara farten



Dagarna just nu rusar i hög fart förbi, knappt jag hinner med att tänka på vad jag gör. Har hur mycket som helst att göra denna vecka, fattar inte hur jag ska hinna med, men det brukar ordna sig.
På söndag har förhoppningsvis allting lugnat ner sig med det mesta :) !

Håller på i stallet för fullt, idag gjorde jag Rut, Aris och grisarnas box helt klart, finns en annan box som ska städas lite mera sedan är den också klar.
Börjar småfixat inne i sadelkammaren, måste få ordning ordentligt nu där inne.
Senast Lördag ska hästarna vara installade, men jag hoppas hinna stalla in dem redan torsdag.
Inatt när det spöregnade och blåste massor så tyckte jag riktigt synd om hästarna, tack och lov så stod de med tjocka regntäcken och de såg pigga ut när jag gav dem frukosten så kanske bara jag som är fjantig ;).

Idag har det hunnits med en hel del på "To do Listan" har även hunnit vart ute med hästarna och där emellan har jag ätit och nu ska jag snart åka till lugna jobbet :).

I fredags fyllde jag år så helgen som vart har det vart kalas och allt fix med det, mer om det imorgon :)
Fick riktigt bra presenter och allting var hus trevligt som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0