Bloggen fortsätter



Jag har bestämt mig för att inte lägga ner bloggen.
Men jag kan inte säga när jag kommer ha tid och ork att börja skriva flitigt igen, kommer nog dröja iaf några dagar/ någon vecka till.
Har lite att ta tag i med mitt liv och är lite jobbigt med vissa saker.

Så nu vet ni om det finns några som undrar vill säga :)

Det har inte gått att kommentera mina inlägg på grund av att jag har bloggat från Iphone appen och den är helt värdelös för den gör att det inte går att kommentera :(

Inte vetat om detta förens två personer sa det till mig för någon vecka sedan, kanske därför kommentarer lyst med sin frånvaro under lång tid.
Trodde alla hade tröttna på att läsa min blogg ;), inte för att jag har mkt kommentarer, aldrig haft men någon då och då.

Denna uppdatering är från datorn så hoppas man kan kommentera nu :)

Jag har massor att skriva om så hoppas jag kommer ha lust att göra det snart :) :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det kan man! Och som sagt så är iallafall jag glad över att du väljer att fortsätta med bloggen. <3 Gillar ju att få en inblick i ditt liv och leverna. :)

2012-02-24 @ 11:17:03
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Välkommen tillbaka!

Jag blev lite orolig när du skrev sådär så det var därför jag letade rätt på dig på Bukefalos, vet inte om du fick mitt mail. Jag är iaf jätteglad att du är tillbaka och jag hoppas att mina favoritgrisar i hela världen har det riktigt bra!

2012-02-24 @ 12:35:41
URL: http://kamelaventyret.blogg.se/
Postat av: Emma D

Klokt beslut ;)

2012-02-25 @ 15:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0