Frågor fortsättning..




31. Vad dricker du till frukost?
Oftast Te med kokosfett och honung i. Annars mjölk.

32. Sover du på någon särskild sida?
Förr var det alltid vänster sida, men försöker lära mig sova på olika sidor.

33. Kan du spela poker?
Ja det kan jag, men långt ifrån duktig.

34. Tycker du om att mysa/kela?
Älskar det!

35. Är du en beroendemänniska?
Nej det vet jag inte.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej.

37. Vill du ha barn?
Vet ej.

38. Kan du några andra språk än svenska?
Lite engelska.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Hästprylar var det förr, nu är det nog kläder till mig själv.

42. Äger du dyrbara smycken?
En ring och en klocka.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Sons Of Anarchy

44. Kan du rulla med tungan?
Nej.

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Oj det vet jag inte ;).

46. Sover du med gosedjur?
Nej.

47. Vad har du för ringsignal?
Jadu vad heter den, bra fråga!

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
En BB mössa.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En Piltes boll

50. Flirtar du mycket?
Nej inget för mig.

51. Kan du byta olja på bilen?
Jao.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej.

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Minns ej, men lyssnade senast på Camilla Läckbergs nyaste.

54. Läser du dagstidningen?
NA

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej

56. Dansar du i bilen?
Jajemensan ;)

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Mix Megapol

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Duschtvål på inköpslistan

59. När var du i kyrkan senast?
Farfars begravning

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Minns inte.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
En vecka på SRF

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Håkan som bara var allmänt gullig igår hela dagen.

63. Vad lyssnar du på just nu?
Reklamen på tv...

64. Har du varit med i tidningen?
Ja, två gånger som jag minns nu. En gång när jag vann en bil och en gång när jag körde hästsläde.

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Älgtunga.

66. Vem såg dig naken senast?
Håkan.

67. Vad är det för färg på din tandborste?
Blå.

68. Hur imponerar man på dig?
Genom att våga vara sig själv och ha sin egen stil, inte härma andra vare sig i tankar eller kläder utan helt vara sig själv och tycka och tänka precis så som man vill.

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Håkan.

70. Har du någon piercing?
Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0