Lugnare

Idag var Ari betydligt lugnare, körde samma runda men åt andra hållet som sist när han hetsa.
Väldigt tittig men det förstår jag för det finns en hel del att titta på som är annorlunda mot förut.
Dels hundratals av nedfallna träd, stenar som har förflyttats på grund sv rotvältar. De är ute med maskiner i skogen osv.

Turen tog iaf 1h o 20min :).
Masserade när vi kom hem och bytte ut lite broddar i skorna. Fy fan rent ut sagt vad han sliter brodd, vet inte hur många jag bytt i år.
Alla de andra vintrarna har jag kanske bytt någon enstaka annars har ha kunnat behållit samma, men i år är det brist på snö som gör att han sluter massor.
Men det gör ingenting, så länge han har fäste och inte ramlar o fläker sig så byter jag mer än gärna brodd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0