Sista frågorna.




77. Vilket är ditt drömjobb?
Köra Timmerbil eller special transporter.

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Massor, klättra i berg, lära mig åka slalom, resa, köpa bilar, köpa annan häst... Listan kan göras lång

79. Vad har du haft för husdjur?
De jag haft ( inte har ), är 2 katter, 3 hästar, 2 kaniner och en jäkla massa fiskar.

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Kan vifta med öronen. Kan jonglera. Blir aldrig rädd för skräckfilmer.

81. Svär du ofta?
Ja jämt.

82. Sverige när det är som bäst? Finns två saker jag tänker på, ena gången är en vinterdag med massvis av snä, solen skiner och det är vindstilla med runt -10. Eller en sommar morgon, tidigt som tusan, fåglarna kvittrar solen börjar gå upp och där sitter jag på trappen med en kopp kaffe.


83. Kan du åka slalom?
Nej.

84. Vad har du ätit i dag?
Kyckling, gräddsås och sockerärtor.

85. Vad har du för utbildning?
Naturbruks gymnasie.

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Axlarna och magen börjar bli helt okej med.

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Rumpan.

88. Vilken är din bästa egenskap?
Lättlärd.

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Blir väldigt lätt irriterad.

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Adolf Hitler och Josef Mengele.

91. Saknar du något?
100% trygghet.

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Familjens ja.

93. Vad gör dig ledsen?
Djurplågeri.

94. Vad gör dig glad?
Människor som brinner för sina djur.

95. Har du varit gift eller förlovad?
Är förlovad.

96. Vad ska du göra i helgen?
Dra elkablar, köra häst, rida häst, mocka, titta på film, äta god mat, dricka vin.

97. Vad är det knasigaste du gjort?
Nog gjort drösvis med knasigheter, men inget jag kan minnas såhär, mer än att jag åkt fel några gånger med lastbilen och skämt ut med.

98. Vad har du för laster?
Hmm, inga ? ska det vara något så kanske Sumersby Päroncider.

99. Vem är din förebild?
Mig själv ?, skittråkigt svar men jag har ingen förebild.

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Fortsätta Uppdatera Iphonen, sedan ta in hästar, åka och ta ut ett paket och sedan åka till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Anna

sv; Är jättenöjd med dagen ! :D det kommer vara en kurs i februari som jag funderar på att gå, beror ju på om det passar ! :D

2012-01-21 @ 19:29:27
URL: http://withcrazyhorse.blogg.se/
Postat av: Emma D

Hej hade ni inte hamstrar eller marsvin också??

2012-01-21 @ 21:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0