Träna

Håkan löste ett årskort på Njoy i Kumla här förra vecka också fick han presentkort att ge till dig som håller 1månad.
Jag fick det för att testa i se vad jag tycker om det.
Så igår åkte vi dit direkt efter hans jobb.

Måste få erkänna att det är första gången jag satte min fot på ett roligt gym i hela mitt liv ;)!!!
Men kan även erkänna att det absolut inte är den sista för ack så skönt det var!

Värmde upp på löpband, Håkan visade hur alla maskiner fungerade efter det och i slutet så tog jag löpbandet igen.
Trodde inte att ja skulle gilla löpband, men jag älskade det :)!
Gillade de flesta maskiner med, men några fick jag piss ont i ryggen av så de undviker jag tills ryggen mår bra.

Haft i har ont i ryggen, har bokat tid hos sjukgymnast, men han hade inte tid förrens om 2v :-/, ska träna lite försiktigt ändå.

Gillade verkligen känslan att gå ut därifrån och veta att man verkligen gjort något bra för kroppen ;).
Vi ska dit igen på fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0