Helt slut

Jag går runt och är småsjuk hela tiden, bryter aldrig ut helt utan småsnorig, hostig, ont i halsen och huvudvärk..

Det ihop med ryggvärk hela tiden tar ut sin rätt till slut och det har det gjort nu..
Inte har det brutit ut utan det är det att jag är helt slut!!!

Orkar inte göra något alls knappt och vill helst bara sova..
Men hästarna måste motioneras och det måst mockas och så var det ju det där att städa inne och att jobba jämt...

Försöker iaf vila så mkt jag hinner och Bubba gör mig mer än gärna sällskap :)
Igår låg jag på soffan och åt Ben&Jerry glass medan Bubba tittade på tv ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Vi med, krya på dig

2012-03-12 @ 13:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0