Mums

Fastnat helt för dessa, supergott att ta en lakrits och en citron samtidigt :). Chokladen kunde de ha skippat men den slinker ner också.
På sista tiden har det blivit lite mkt godis för mig, jag som går på LCHF där man inte får äta godis ;).
Ah jag äter godis när jag vill men vill inte bli beroende som jag nästan blivit nu på sista tiden.
Så från och med nu och minst 1månad framåt är det inte en bit godis som gäller :). Vill gå ner mellan 3-5kg till så dags att låta bli godis och träna mera :)


Kommentarer
Postat av: Emma D

De är beroendeframkallande, Anders är helt fast i dem äter dom jämt. Har smakat 1 gång och dom var ju super så nu ska jag inte smaka någon meräån ja har ca 5 kilo som jag vill bli av med till jag fyller 30, inte så långt kvar nu.

2012-03-02 @ 12:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0