Redo

Startklara för en körtur :)
De är så fruktansvärt snälla mina hästar, kör Ari med en hand och har Rut på släp i den andra och det funkar klockrent för det mesta.
Ibland får Rut för sig att hon vill springa om eller rakt in i hjulen :-/, så får ryta åt henne någon gång men då fattar hon direkt och håller sig bakom eller bred id mig :)!
Ari är som en annan häst att köra när Rut är med, han är lugn och lyssnar till 99% på vad man vill.

Så skönt att kunna ta med Rut på släp, dels så sparar det tid de dagar man inte har tid att ta dem båda ensamma och dels så har Rut så dåliga ryggmuskler så vill att hon bygger upp dem innan jag rider mycket.
Rider henne lite då och då också, rider även Ari lite då och då :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu är det minsann dags för en uppdatering! :)

2012-03-30 @ 19:40:45
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Hej på dig.

Det var längesen, ser att du också slutat blogga:(

Jag har tyvärr ingen ork kvar heller efter att Lillebror Kamel blev hastigt sjuk och dog. Jag kämpade dag och natt med honom i tre veckors tid och trots att han nu är borta är det som att kroppen ställt in sig på att den inte ska sova mer.

Hoppas allt är bra med dig och att jag snart få se lite rara grisar i bloggen!

Mvh Gunilla

2012-04-20 @ 16:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0