Älskade Ari O.

Nu sover du min fina fina prins. Du slipper alla bekymmer och kan springa fritt i trapalanda och ha det så bra som bara du ska ha <3.
Saknar dig så det gör ont i hjärtat av sorg, även Rut saknar dig enormt mycket.
Älskar dig Ari och kommet alltid att göra det.
Tack för den underbara tiden jag fick med dig, du lärde mig massor och på köpet fick jag världens finaste vän.
Jag vet att du hade det så bra som du förtjänade hos mig, du trivdes, va lugn och litade på mig till 100%, vi var bästa vänner.
Älskar dig Ari O. och kommer alltid göra det. R.I.P. Min finaste och bästa Ari <3


Kommentarer
Postat av: Emma

<3 Kram till dig! Vila i frid Ari

2012-06-03 @ 13:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0