Djuren

image description

Ännu en stor omställning är mina älskade djur..
Eftersom jag kommer ligga ute på jobb på veckorna och av andra anledningar som kommer komma senare i bloggen så kan jag inte ha kvar mina djur..

Så Ari bokade jag slakttid på idag tills nästa onsdag, så onsdagen den 23:e maj kl 06.15 somnar han in :'(.
Rut kommer troligen bo kvar hemma ett tag till, får låna hem en häst som sällskap till henne..
Henne kommer jag fortfarande äga men ska låna ut henne under en tid.

Katterna har vi inte löst något med, Bagheera vet vi att det inte går att flytta på så troligen ska han avlivas. Baloo och Bubba försöker jag lite sådär hitta nytt hem till, vet att det är svårt att hitta nytt hem till dem då de är väldigt bundna till mig och gården.

Grisarna måste jag tvingas hitta nytt hem åt och det är inte lätt :'( :'(... Någon som vill ha två underbara minigrisar ?
Vägrar avliva dem då de har säkert mellan 10-14år kvar i sitt underbara liv.

Djuren är det som är mest jobbigaste i mitt liv just nu.. Älskar mina djur högt över allt annat på jorden så det bara svider i hjärtat och tårarna rinner just nu när jag skriver detta för usch vad det är jobbigt..

Vill inte men måste....


Kommentarer
Postat av: Emma

Peders syster Martina är sugna på minigrisarna, va har du tänkt dig för dem? katterna kan ni ju kolla med nästa ägare om de kan tänkas ha kvar, ja kan tyvärr inte ta emot fler :(

2012-05-16 @ 23:01:47
Postat av: Mamman mitt i Kaoset

Usch Fia, förstår att det känns hemskt jobbigt för dej med djuren. :( Hoppas verkligen du kan lösa det med både hästar, katter och grisar, på bästa sätt. <3

2012-05-17 @ 23:04:37
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0