Kaos

Många av er undrar nog varför jag slutade blogga helt tvärt.
Jag ska skriva ett inlägg om varför, inte idag men det kommer.

Hela mitt liv är i en enda stor röra och vart det ett tag så känner att hade jag fortsatt blogga så hade allting bara blivit negativt och klagande.
Jag gillar inte att läsa bloggar som bara innehållet klagande och då vill jag inte göra min egna blogg till det heller..
Klart man får klaga men inte hela tiden menar jag :).

Jag saknar faktiskt otroligt mycket att blogga, att få skriva av sig om allt möjligt är så skönt.

Ska bearbeta allting en liten stund till så kommer jag snart tillbaka och skriver massor mera :)


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Välkommen tillbaka!

Jag vet precis hur det känns när det bara kaosar ihop sig! Trodde aldrig att jag skulle återhämta mig när först älskade hunden Kimba gick bort och inte långt senare dog lillebror. Men man klarar det mesta! Varma styrkekramar till dig, jag tror du behöver det! Och såklart ska du blogga om vad du vill, jag har saknat dig!



2012-05-13 @ 22:15:42
URL: http://kamelaventyret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0