Smaken är som baken

Ganska kul när man tänker efter hur  olika folk är. Läste på någons okänds blogg, den hade kommenterat folks klädstilar i Sthlm. Hade tagit en massa kort och lagt till kommentarer. Jag höll på att dö av skratt.
Den tyckte att allting var ute och" ja herregud man kan inte blanda den och den färgen och si o så.. De skorna till de byxorna, ahme herregud fattar de inget så kan man ju inte gå, Och på tal om den frisyren, oh gud asså!!!."
(Jag vill inte skriva om vad för kläder och allt den skrev om, personen kanske tar  illa upp då).

Jag fattar bara inte hur i hela h-lvete man kan sitta en hel dag och ta kort på folk, tycka sådana löjliga grejer är helt ute och bla bla. Man går för i h-lvete klädd som man vill, och den som inte vill följa modet så är det väl helt okej, eller?, vissa personer tycker att de som inte följer modet ska stanna hemma typ..
Hmm Jag kanske ska stanna inne för gott =D haha,.
Jag tycker det är ganska kul att gå in på te x Marieberg med arbetskläder, vet ni hur mycket folk, speciellt tjejer glor?!. man skulle kunna tro att ögonen ska ploppa ut, och de som jobbar i klädesföretagen glor nog nästan mest.
De tror nog att bara för att jag är arbetsklädd så är jag världens skitigaste människa och hur i helskotta vågar jag gå bland nya och rena kläder... Hmm, undra när folk ska förstå att även arbetskläder kan vara rena och att om jag skulle vara det minsta skitig så att det smutsar ner så går jag för i helskotta inte på kläderna =D.

Smaken är som baken, och tur är väl det för vem skulle vilja digga Thomas di Leva och äta blodpudding?!.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, menar du inte Thomas Di Leva? :p

2009-08-22 @ 10:39:22
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0