Testing testing...


Stänger du av mobilen när du sover?
-Nej, men de är på ljudlöst.

Vem såg dig senast naken?
-Min sambo

Hur såg du ut på högstadiet?
-Hiphoppar funk lr typ ngt liknande tror jag

Hur kommer du att se ut som tjugo år?
-Som mamm gjorde i den åldern =)

Hur var du på dagis?
-Rädd för en kille, annars minns jag inget utav det

Hur är du att ha som arbetskamrat?

-Oj, vette tusan, ska man inte fråga kollegorna om det? =P. Trevlig antar jag, träffar inte så mkt arbetskompis på mitt jobb.

Har du celluliter?
-Jo det har jag

Biter du på naglarna?
-Japp, går en nagel sönder måste den rätas till och så brukar det bli en väldigt ful nagel till slut =(

Har du något handikapp?
-Nej, inte vad jag vet om

Är du rädd för att få hängbröst?
-Eh, man är ju kvinna och då ska man få hängbröst

Svär du?
-Ja typ jämt! =)

Är du trevlig mot Jehovas vittnen?
-Nej, varför skulle jag!

Hur homo är du på en skala på 1-10?
-0

Tror du på utomjordingar?
-Ja, E.T va inte han verklig eller? =D

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du då?
-Kycklingröran Sandra tipsade mig om!

Tror du att gud är en man eller kvinna?
-Gud är ingen för den finns inte anser jag

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?

-Bananer i mat

Har du blivit arresterad?
-Ja ett par gånger

Har du kysst en polis?
-Nej, inte vad jag vet om iaf

Är du rädd för Securitasvakter?
-Nej

Har du något att dölja?
-Några små hemligheter har väl alla

Vad har du på nyckelknippan?
-Nycklar hem, nycklar till lastbilen, flasköppnare, kedja, nyckelband, en maskotgris

Är/har du varit gift?
-Nej

Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
-Ja, absolut

Kan du laga cyklar?
-Beror på felet

Kan du fixa med bilar?
-Beror också på felet, men en hel del kan jag, men typ bara Volvo =P

Brukar du köra om?
-Ja, varenda dag

Kan du baka bröd?

-Har testat en gång och då blev det en betongklump, är man duktig då?

Vet du hur man frostar av en frys?
-Jajemensan

Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
-McLeods daughters självklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0