Värme



Idag är det helt underbart väder, sol och värme, med lite moln ibland så man slipper stekas. Hörde att det kunde bli risk för regn, men det får vi hoppas att vi slipper. Vill att gräset i hagarna ska växa så jag slipper börja fodra redan, dels för min plånbok, men främst för att hästarna älskar gräset.

Just nu står hästarna inne i stallet och vilar, va uppe och skulle titta till dem, men Hägge snarka och Daniella låg ner och sov så jag smög iväg därifrån. De vill nog vara inne ett par timmar till skulle jag tro.

Själv har jag fixat med rabatterna, nu är alla små utom två klara, ena ska vi hjälpas åt med och den andra blev jag tveksam med idag, ska nog fixa stockar runt omkring den istället för att enbart gräva. Ska nog börja måla istället och jag antar att jag ska vara snäll och laga mat tills karlsloken är hemma. Köttfärslimpa med bulgur blir det.

Har alltid tyckt att en laptop är ganska onödig pryl, Håkan har velat haft en sådan länge, men inte jag. Men nu när vi har en kan jag bara se fördelar med den. Som nu, jag sitter ute och njuter av värmen, umgås med katterna samtidigt som jag surfar, kan det bli bättre? =D. Har en router som är allt i ett, fungerar som både fast och trådlöst internet, riktigt superbra grej det där. Wippies heter den!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0