7.8grader



Snart kommer det bildas istappar i detta hus, det är jag övertygad om !!

Gud vad jag älskar detta hus, det blir bara kallare och kallare inne i huset. Idag när jag klev upp var det enbart 7.8 grader i köket !!! Alltså seriöst hur i helvete ska man få upp värmen i detta jävla hus när det är så kallt ute, det går bara inte om man nu inte sätter in en jävla massa element, men Håkan är livrädd att det ska bli hur dyrt som helst och att vi inte ska ha råd att betala, jag vet inte så jag säger inte emot...

Kallvattnet i köket har frysit fast vi har kupèfläkten som står och blåser värme i grunden, hur ska man få det att funka nu??, går liksom inte. Vattnet i stallet är fryst också, så jag får ta vatten från duschen till hästarna, INTE kul, tar hur lång tid som helst...
Vill inte ha hästar nu när vattnet krånglar.... Vill bara vara inne i huset hela tiden så jag kan elda för fulla muggar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0