Bebis och en massa annat



Detta är min syster Sandras ena katt "Bebis", han är hmmm lite annorlunda kan man säga =). Riktigt störtskön katt. Både tänder och klor på han vill man helst undvika då han bråkar en aning hårt när man vill leka lite lätt med han.



Han har en stil som ingen annan katt har, helt lealös och kan ligga/sitta/stå hur som helst.
Här är någon av alla kicksparkarsittningarna :=D



Sedan har en fetisch på hår, han älskar tydligen att slicka på hår, bildbevis har ni här ovan. Som sagt annorlunda liten kisse, men ack så häftig han är, har man tråkigt räcker det typ att bara titta på han så blir man full i skratt =).

Idag så har jag fixat lite med staketen tills Häggrid kommer hem, måste vara ström och hela staket överallt då. Inte för att han brukar rymma, men lika bra att vara säker. Sedan har hovis vart här och slagit på tappskon på Stjärna så äntligen kan jag rida igen!!!!!.  Jag har vart alldeles för feg för att slå på skon, rädd om jag ska råka sömsticka henne och så har jag den absolut sämsta nittången också, kanske blir nästa gång för antar att hon rycker av någon sko ganska omgående när hon sätts igång =).
Städat i hus och trädgård lite också, så nu väntar dusch, sysmtemet sedan jobbet!.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, min älskade Bebis! <3



2009-06-16 @ 17:23:30
URL: http://musikoffer.com
Postat av: Sandra

Miss pedant?

Skulle aldrig falla mig in att bli pedant. :p

2009-06-16 @ 21:50:01
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0