Flisa




Äntligen kan jag föra över bilder igen, men på något knasigt sätt, fungerar fortfarande inte som vanligt, vilket resulterade i att ca 45bilder har försvunnit ur kameran =(. men får vara glad för det lilla =).

För några helger sedan så hälsade Håkans syster Kristina på med sin mycket fina och otroligt snälla hund Flisa.
Flisa är en blandning mellan Pittbullterrier och Amstaff.




Visst är hon fin?. Väntar på att få busa.




Gosedjur var något hon avgudade, så jag blev av med en hel del gosedjur, vilket absolut inte gjorde någonting alls.




Alla gosedjur slutade med såhär ovan =D. Låg ludd överallt =)




Däremot så var Baloo inte förtjust i Flisa. Men nu har jag bevis på att han kan klättra i träd, Baloo är faktiskt en katt trots att han sällan visa det =D.

Var riktigt kul att ha ha dem här en hel helg. Jag märker hur mycket jag saknar hund i huset!.
Flisa var en helt underbart trevligt hund !!!. Förstår inte hur folk ens kan antyda att sådana hundar kan vara farliga =D.

Kristina berättade att de skulle iväg och hälsa på ett par bekanta, de tog med sig Flisa och åkte. Väl där så öppnades dörren och fram kommer 2 st chihuahuer för att hälsa, men stackars Flisa blir så rädd så hon sprang iväg och kissade på sig =) haha. Farliga hunden blir rädd för småkrypen =D.

Finns inte många hundar som blir farliga utan att människan gör den det !.
Klart det finns undantag, men i de flesta fallen är det vi människor som sabbar deras psyke!

Kommentarer
Postat av: Sandra

chihuahua* ;p

2009-06-30 @ 17:11:42
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0