Förkyld



Idag på förmiddagen var jag och Sandra till Viby för att titta på hästtävling. Vi va bara där i någon timme eller så, jag skulle kolla en gammal kompis som hoppade och så sa våra ben ifrån och ville åka med =).
Åkte vidare för att hälsa på Häggrid, han kom galopperande efter en stund så jag tror att det finns en liten liten längtan hem till mamma och Hjälmsätter i han, hoppas jag iaf!. Skönt o se han fin i hull och han såg ut att må mycket bättre nu än vad han har gjort så det är skönt. Om 2v idag hämtar jag hem han *längtar*..
Efter det så skjutsade jag hem Sandra och vidare hemåt. Har börjat slagit gräs under staketen med röjsågen, tar ju sådan tid, slår även en massa ogräs i hagen som inte hästarna äter, sedan började det spöregna så ville inte hålla på mera, får ta resten imorgon. Har så djävluskt ont i huvudet och fryser hela tiden. Tror jag börjar bli förkyld =/..
Nu ska det göras tacopaj och äntligen ätas mat, vrålhungrig juhe =P.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skicka mig erat recept på tacopaj! :>

2009-06-06 @ 19:38:36
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0