Mina underbara kissar



Häromdagne när jag kom upp till sängen så låg alla mina 3 katter, (Baloo syns jättelite uppe i kanten), så jäkla mysigt att se. Speciellt mysigt var det att se dessa två myspysar till katter <3 !!.
Bubba fullkomligt avgudar Bagheera, han vill jämt ligga bredvid han och gärna på han märkte jag här för ett tag sedan då jag letade för fullt efter Bagheera. Visste att han var inne, men jag såg bara Bubba och Baloo, men efter ett tag när jag tittade ordentligt på Bubba så såg jag att Bagheera låg under han =D, De låg exakt likadant vilket gjorde att jag inte såg Bagheera, så söta så!.

Funkar riktigt bra med mina herrar, trodde faktiskt det skulle bli lite mera slagsmål eller något, men Bubba och Bagheera leker jämt och Bagheera är Bubbas förebild, allt Bagheera gör, gör Bubba =). Baloo däremot leker ibland med Bubba, men annars är han i bakgrunden för det mesta, precis så som Baloo vill.
Baloo är som jag, ensamvarg, står gärna och tittar på allting, men vill helst inte vara med i något =D haha. Kanske därför Baloo gillar mig och inte många andra..

Älskar mina underbara kissar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0