Hjalmar on Örebroadway

Igår var jag och Håkan medbjudna till Hjalmar inne i Brunnsparken.
Kumla Mek ( där Håkan jobbar ) har gjort en del grejer till teatern och föreställningen , bl a burar som använts i föreställningarna och tack vare det blev de med respektiva bjudna =).

Jag trodde det var enbart för folk i pensionärsåldern ( så fördömsfull är jag =P ), men ack så fel jag hade. Var mest folk runt 40år, men även en dle i vår ålder och även några yngre.
Jag gick dit med en klackspark och tänkte " kan vara trevligt med god mat och trevligt sällskap sedan får det andra vara som det är typ", men jag däifrån med ett leende på läpparna.
Jäklar vad bra det var och vad duktiga de är !.
Hjalmar är helt störtskön, skrattade så jag fick håll emellanåt, bästa var när han drog skämt som han inte kunde hålla sig för skratt åt så han började asgarva =D haha.

Hade det supertrevligt och maten var god den med =) !!.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vi har varit på Hjalmar två ggr med Stefans jobb. Och jag har också tyckt att det har vart hur bra som helst. och som du säger, när han knappt kan hålla sig själv då får man nästan kramp av allt skrattande. :) Kul för er! Jag vill absolut se igen!

2010-04-18 @ 21:47:03
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0