Marieberg



Vaknade runt 12 tiden, sovit då 5h så lite mer än vanligt konstig i huvudet har jag vart idag =D.
Gjorde mig iordning och åkte sedan till Marieberg för att träffa Lina där.

Vi käkade på Chili&wok = Mumsigt ställe !!!. Man äter alldeles för mycket varje gång.
Lina köpte grejer till sin nya Iphone som är på G hemåt för henne och lite saker till hennes kusinbarn som fyller 1år snart.

Själv shoppade jag en hel del, ganska roligt måste jag få säga. Jag som aldrig intresserat mig för något som har med kläder att göra har handlat en hel del på sistonde, och det bästa av allt. Jag handlar kläder jag använder efteråt !!!
Förr var jag ganska duktig på att köpa kläder som bara hängde med prislappen på =P.

Jag köpte 4st långa linnen som är snygga till leggings, ett jättesött blått linne. Leggings, örhängen, trosor, strumpor och ljudkabel.
Vi skildes åt och jag fortsatte mot Willys för att inhandla lite mat. Bestämde mig för att gå in på skopunkten och jag hittade 3 par skor jag riktigt älskade på en gång, det är inte vanligt att jag hittar något endaste par, men nu hela 3st !!!. " par ballerina liknande skor och 1par gladiator sandaler =).

Sedan bar det av hemåt med genomfart i Odensbacken för att köpa med morötter. Morötterna var helt slut hemma och Ari blir så himla ledsen om han inte får morgon moroten =D.

Nu sitter jag hemma och väntar på att att chauffören som kör Göteborg ska höra av sig och berätta hur det går för han. Har fått en ny kille och dela bil med, han verkar vara riktigt trevlig =) !!!.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Bilder på skorna då! :)



Din lilla shopoholic! ;)

2010-04-12 @ 21:41:16
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: Marie B

Vilken härlig dag!!!! Å kul att du hittade så mycket snyggt!!! Det piggar alltid upp med lite nytt:)

2010-04-15 @ 19:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0